naglar



angående att jag fixat mina naglar, så kan jag visa vad jag använder och hur jag gör ^^



med nagelsaxen klipper jag såklart naglarna.
klipper då i kanterna, och om dom är långa kan jag klippa av lite också.
men mest kanterna.

sen använder jag nagelacket, drar tex. bara uppåt, så det ska se fint och glänsande ut.
använd inte för mycket, då ser det konstigt ut.



sen när man har lagt en jämn och fin yta sätter man på smycket/smyckena, man låter dom sitta en liten stund, sen sätter man på ett till lager nagelack så att smycket/smyckena inte åker av.
sitt stilla sen och låt det torka, eftersom smycket/smyckena åker bort lätt..


när det torkat är du klar!




kram :D


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Är dom där.. smyckena självhäftande & var köpte du dom? hehe

2009-10-04 @ 20:20:30
URL: http://andrasandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0