hi

är trött som stryk... hahah
ska typ nt göra ngt speciellt idag, vara i typ... noret... lol...
och sen kolla på idol på kvällen ^^



vi kör lite hiss och diss...

hiss

Snygga naglar.
Det är nice, inte sånnadär gelénaglar menar jag då, typ bara vanliga med rosa nagellack, och vit kant ^^ och kanske ett fint litet klistermärke lr ngn slags sten.
jättefint

Hamsterungar.

Även fast dom mördar varandra, så är dom jätte söta! och små... och snabba D: men dom är jättelena och mysiga om man bara vill ha lite sällskap , lr ngt :D
terungar.



Vänner, både killar och tjejer.
Har säkert hissat det förut, men whatever.
dom borde verkligen hyllas ^^ mina vänner får känna sig träffade :*

Cupcakes.
Asgott när dom blir bra ^^ ska visa bilder när jag kmr hem från dalarna.


Diss

När en person byter åsikt om en person hela tiden.
låt det tala.

Äckligt te.
Usch.... speciellt att lukta på en äcklig tepåse D: det sticker i näsan >_<

Röklukt.
det är verkligen äckligt... hoppas att jag inte börjar röka när jag e stor....

Ont i magen. (aka mensvärk)
suger verkligen, måste alltid ta alvdeon lr ngt.

Vänner som sviker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ D:

2009-10-31 @ 10:46:03
Postat av: Anonym

förlåt att jag aldrig ringde!

eller jag ringde faktiskt, men jag fick inte något svar...

Jag ringer ngn annan dag :*

2009-10-31 @ 12:42:52
URL: http://vattenfluga.blogg.se/
Postat av: Anno

Du är FUL som stryk

2009-11-01 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0