HERREGUD

jag släppte ur linus genom fönstret , och vid mitt fönster är det en veranda och ett slags staket,  nedanför staketet är den en stentrappa som går neråt.
och jag hinner se hur linus trampar fel och hur hela hans bakdel åker ner, sen hela hans kropp. det hörs ett jättehögt skrammel och jag ser hur linus springer allt vad han kan ut i skogen.
jag hittar honom inte!
han kan ha gjort illa sej , herreguuud.
jag sprang ut men hitta honom inte.
guuud.
han har ramlat från höga höjder förut också, det lilla puckot, men då har det alltid var gräs under och plan yta.
här ramlade han ner på en stentrappa.
GUD.
måste hitta han


Kommentarer
Postat av: Anno

Hahahahahahaha rätt åt dig fula fettot

2009-10-13 @ 16:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0