förlåt!

uppdaterade INGET igår. typ xd.
sorrysorry!
det var lite öhhh. jobbigt att ha skrållan i stan XD
hon hatade rulltrappor och ville inte gå på, men jag fick på henne...
sen skulle vi på tunnelbanan och hon ville inte lägga sig ner och höll på.
så jag satt på ett säte och dom andra tre var lediga o:
iaf, sen gick det rätt bra efter det.
iaf i cykelaffären och det.
men sen när vi skulle till amanda så fick jag stressa asmkt.
sen upptäckte jag att jag gått på en vagn där man inte får ha hund :CCC
då började några fjortisar hacka på mej, men jag skulle endå av nästa station...
det hände lite mer där, men det var också misslyckad.
jag orkar inte förklara ):

kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

:O !!!! Åkte du skälv te stan?

2009-10-10 @ 12:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0