patetisk

vi hade en väldigt patetisk lekton idag.
nämligen svenska.
asså PALLA.
vår lärare lästa en patetisk dikt, sen fråga hon vad vi tycket, då sa jag att jag tyckte den var patetisk.
och sophie sa också att den var patetisk.
och vår lärare blev typ fett sur...? och sa att vi måste säga vad patetisk betyder, och då förklarade vi så bra vi kunde, men det gilldes ju typ inte. sen sa hon att vi inte skulle säga ord som vi inte visste vad dom betydde och blablalbla.
och massa mer, och jag och sopgie blev fett irreterade, sen blev hanna också irreterad och emanuel höll på att hålla med vår lärare och gaah.
sen sa typ vår lärare : blablal, sophie du är suuur!
och vi ba ; hur vet du det?
då sa hon typ... : jag ser ju det!
då sa hanna att hon var sjuk.
och det är hon.
GUD.

Kommentarer
Postat av: sophie

håller med hon e fett dum

2009-11-04 @ 21:20:47
Postat av: sophie

skulle jag kunna sno den där och lägga in på min blogg

2009-11-04 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0