kunde inte låta bli att göra inlägg :D

haha, har kört fotboll i säkert tre timmar nu!
sjuukt kuuul!
har nog inte skrattar såhär mkt på länge ;)
även fast jag ramlade sjukt mkt och allt!
fast alex ramlade faktist mer än mej.
det var iaf , jag, tove, moa, fanny, john och alex som körde fotboll ^^
viktor var med ett litet tag också, och elin var där i början.
först kollade vi mest på , men sen började vi köra med dom och det var så kul att vi körde aslänge!
ramlade ner för ett högt "staket" och slog i svanskotan, men endå, ingen har dött av att ramla lite :D
moa gjorde också en jättekonstig grej så jag och john började asgarva haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla e du kär i Alex elr

2009-11-27 @ 17:59:55
Postat av: Jenny || Kallas även JennyPennanStar ♥

Kika gärna in på min blogg! Jag har tävling just nu, skulle vara kul om du deltog :D



Kram! ♥

2009-11-27 @ 18:13:49
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0