hissdiss




x Fifa 
Detdär fotbollspelet... det suger D:!

ca 15åriga killar
Asså, dom pratar ashögt, luktar illa, skrattar fult och uuhh D: iaf viktor kompisar lol
 
x Musik i skolan
fan, jag hatar verkligen det usch.

x Stress
guuud vad jag hatar stress. när man lix aldrig har tid att vila >_<

x att sova till typ kl 12
man blir ju bara tröttare?!




x Nyponsoppa!
Det är muuuums OwwO speciellt när den är varm :D

x Snygga örhängen.
Just nu vet jag inte var mina är. troligtvis är dom kvar i umeå ):

x Randiga tröjor!
Dom är så fina och sköna! I love :3

x 5b :3
Har säkert redan hissat , men endå :3







Kommentarer
Postat av: Zemia

Ville verkligen alla att du skulle lägga upp bilden på klassen i din blogg??

2009-11-08 @ 18:33:33
URL: http://misenfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0