shadder shadessssssssss

Hej !
fan vad jag är trött.
somnade inte förrns 3, och endå hade jag väckarklockan på nio, för
elin och jag skulle träffas.
men typ då ringde hon och sa att hon inte kunde för att hon skulle
vara med ngn annan.
kommer inte ihåg så mkt mer.
för jag var en vandrande zombie, så trött var jag t_t
hade vart mkt skönare att få soooooooova.
menmen.
idag har jag ätit pastasallad och två .. munkar >w<
fy på dej mira.
berättade jag att jag tog ett tíll hål i örat igår (((((: ?
det gjorde jag iaf.
nästa hål jag ska ta ska vara "uppe" på örat.
fast om jag gör det blir det självklart efter sommaren.
för jag fick faktist för pappa.
han trodde jag skulle göra det igår och då sa han okej.
såå...
fast eh ja !
usch vad långa inlägg jag gör !





/ mira


Kommentarer
Postat av: Jonas Storm

Sv: ^^ tack

2009-07-07 @ 15:36:21
URL: http://jonasstorm.blogg.se/
Postat av: Tilda

wannabe!

2009-07-18 @ 23:11:27
URL: http://lebloggdetilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0