Såtolckahonlmd

konstigt ord i know
men nu sitter jag här i stockholm och har tråkigt.
jag har cyklat till affären för ett tag sen och hämtat ut ett paket, med hundgrejjor.
trevligt...
ne. inte precis.
men veckan har vart bra, jag har ju vart på åland och där hare vart toppenväder !
sjukt skönt !
sista dagen var vi ute och red.
det var askul, vi red askonstiga vägar, och hästarna galopperade så fort att man inte kunde sitta ner, haha.
men man skulle faktist inte sitta ner.
man skulle stå fältsits såklart, eftersom vi red i backar och sånt.
och vi red ner i havet också.
det var mysigt.
jag red en tiinker. hon var assöt !
sen har vi ju gjort lite andra random saker också.
trevligttrevligt.




 <- ASSÖT KANIN O: !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0