Nytt

yes !
nu är jag äntligen klar med min header.
haha, eller jag har äntligen orkat göra en ny.
har bara haft en liten ruta förut, om du kommer ihåg !
men nu äre fixat.
jag blev inte 100% nöjd.
men det är bättre iaf.
jag gjorde headen på ca 10-15 min.
jag gör gärna en header till dej om du behöver ;p
gör självklart gratis.
men jag vill inte ha för svåra saker.
haha ;p
men ni fattar.
jag har iallafall vart i södertälje hela dan.
det är nämligen min kusins landställe.
det var mysigt där.
vi spelade kort, körde fotboll och badade.
oh åt glass !
jag är ensåndär som alltid säger typ ; och gör en ordentligt stor glass nu !
och då får jag det hihihhhhi.
fast idag härmade amanda mej och sa det så hon fick en asstor mjukglass ;p
men jag sa det också och fic ktvå enorma choklad kulor.
men åh, kameran har slut på batterie och jag har inte hittat batteriladdaren.
så jag kunde inte ta några bilder idag.
menmen.




jag har lite tråkigt på kvällarna ibland, haha.
så då ritar jag lite.
bilden längst ner är så jävla failad xD
men skitsamma c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0