I know, and I hope you get a nice visit in hell (:

jag har lite tråkigt.
ska kanske till elin om hon vill det ;p
imorrn drar jag till dalarna.
vet inte vilken tid eftersom det beror på kissemissarna.
herregud, snart börjar skolan !
sista året på min skola ....
lite synd äre ju. för jag måste ju bestämma vilken skola jag ska börja i.. hm...
fast det dröjar faktist ett år innan jag ska börja i den nya skolan.
okej, ett år är inte så långt. men lagom långt för att bestämma vilken skola jag ska börja i, i guess.
aja, kanske göra nått nytt inlägg senare på dan.
troligtvis, men jag vet inte.


kram mira

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin bild :D

2009-07-28 @ 18:08:16
URL: http://habber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0