Vi kör med lite hiss / diss!






x Mina vänner<3
dom är bäst, helt enkelt.

x Sovmorgon<3
Bäääst!! Vi hade det idag , till tio i tio :OOO

x Pengar på mobilen!<3
Det är så skönt haha, då kan man smsa hihi :p fast det är synd att dem tar slut så fort :(

x Madrasser på golvet<3
Tror faktist att det inte är någon som hissat dethär förut! så det vad dags haha, det är mkt skönare att
sova på , enligt mej :33

x Mina katter<3
Älskar att mysa med dom på kvällarna!









x När pengarna tar slut på mobilen ):
Det suger q ))):

x Sega människor ):
Ibland får jag bara lust att... jag vet inte XD slänga en ... apelsinjuice i deras ansikten :@
haha, kommer du ihåg hanna (; ? Tanten i affären och den sega gubben i dendär kassan xd?

x SPILLA MJÖLK ):
det är jag väldigt duktig på , faktist. men det suger DDD:

x Chokladkalendrar ):
för att man blir ju bara sugen av att ta EN chokladbit D:
 
x Personer som skryter 24/7
HATA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0