God...eftermiddag....

shululu!

jag varnade er faktist för dålig uppdatering (;
iaf, jag har det bra här i leksand ^^ väldigt trevligt är det också.
dagarna går mest ut på att spela kort och gå till stallet och ta foton :DDD
men det är helt ok för mej (;
valter tappade min kamera i bordet idag, asså !"!%#&%¤&)
jaja, den överlevde så det är lugnt.
"tomten" ska komma idag och jag har inte köpt något till amanda .____.
lyckat DDD:
det är iaf ISKALLT här.
mitt hår blev alldeles vitt!?
och uschapuscha, det är typ 25- D: också snöade det lite >___<
men då äre iaf bra väder för snygga bilder.

jaja, saknar er<3


ronja i sommras, då hon inte ville bli fotad så mkt, men nu vill hon haha ;p

Kommentarer
Postat av: eliin.

dumt av han :@@@@ DD:

2009-12-29 @ 18:33:43
URL: http://vattenfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0