skolaaaa

goeftermidda !
är inte speciellt trött, även fast jag bara sovit 6 timmar inatt.
fast, det brukar jag göra, tyvärr.
var ute och cyklade lite förut.
inte alls lika långt som igår kväll, det är mycketmycketmycket skönrare att cykla på kvällrna :D

på lunchen idag kom det in en gubbe, som typ var No-lärare från en annan skola.
han pratade lite om nån grejjs som man kunde vara med på på torsdagar och lära sig
saker inom no,sen hade han två påsar, och så tog han upp en ödla ur den ena !
asså omg ! så jävla grym :D
sen tog han ner den, och ur den andra påsen tog han upp en orm, asså shit, den var asvacker.
guuud. fattar inte hur andra kan tycka ormar är äckliga, dom är bara sjukt snygga.
för typ ett år sen funderade jag o min brorsa på att köpa orm, men det är ju himla mkt arbete med det..
men nu ville jag skaffa igen, hahaha x3

sen dennyakillenivårklass, kom fram och sa : vad tycker du om min gamla ödla då? till emanuel
jag ba ehh...
så sa han att det hade vart hans ödla typ, och att han kände no läraren lite grann...?
jaja, det var konstigt.
gud, var mycket jag skriver idag !
haha, har gått omkring och sjukt på I'm blue låten typ hela dan.
jaja, puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0