miras dayy

heisanhoppsan !

kom precis hem från ridningen, och har ducshat.
fick shampoo i ögat, så det svider som fan.
öhh...
idag började vi tjugo i nio !
myyysigt :DDD
och imorgon börjar vi tio i nio :DD
fick typ lite panik imorse, då jag upptäckte att min handväska var borta c_c
och i den hade jag förköpshäfte-mobil-pengar
D:
men jag hitta den.
i skolan tog vi tid hur länge jag kunde hålla käftem :D tpyp... 18 min och några fler sekunder :DDD
det tog slut då jag snubblade över min handväska när jag skulle kicka en boll.
då sa jag ; jävla väska !
jag tänkte inte ens på att jag prata xD
jaja, hanna tyckte jag skulle skriva mer om mina dagar, men dom är faktist ganska tråkigt D:
hahahah, på engelskan har vi ngn "berättare" och den låtsates typ va ett spöke.
och emanuel ba ; jag tror han e upphetsad!!!
och hanna o jag börja asgarva XD
han tänkte nog inte på vad han sa.
tröslöjden var också rätt kul, iaf i början, sen vare booooring och jag gick till syslöjden som var
roligare :3

aja, pusokram <3 !



jag , lagos (häst), min kusin amanda o nicke (häst)
:DD
fast lagos är död nu ;_; gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0