eftermiddag ..?

jaa..
god eftermiddag kanske man säger?
jaja, ska typ snart till sickla (((:
handla ridskor+fotbollsskor+vanliga skor och sen kanske något på ginatricot :D
skulle egentligen på typ.. ngn festvilan idag?
initativ Iran typ, massor av artister där + att det var gratis.
men ... elin fick inte.. fast hon hade velat att jag skulle komma, och då gjorde jag så jag kund edet.
och då fick hon inte över huvudtaget av sina föreldrar ._.
jaja, trodde jag vakna halv tre idag!?
för klockan gick fel..
jag ba ; OMG ! NOOOOOOOOOOOOOOO !!!!
typ värsta paniken xD
fast , klockan var bara typ nio, menmen.

jaja, nu får ni två lite gulliga egobilder puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0