dåligt uppdatering.

Herregyd !?
har vart grymt seg på att uppladda inlägg idag!
förlåtförlåt.
meeen... skolan idag var tråkigt
plus, en är typ sur/arg på mej och jag vet itne varför .. hm...
jaja, det spöregnade idag när vi skulle till bilioteket i centrum.
vi skulle dit på skoltid, oh jag skjussa maja på cykeln (y'
för hon ahr typ gjort illa benet.
det gick braaaaaaaa. förutom att det spöregna som sagt.
sen vare teater trummor och såntshit ;D
aja, pus och kram skumbanan.

itne nytagna bilder..

- vattenfluga.blogg.se har fotograferat.

ögonen är redigerade ^^


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är jag sur på dej? Nä men det blåa ögat är mitt <3

2009-08-27 @ 14:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0